torsdag 27 oktober 2011

Fint åt småfåglarna!

 Sådäran, nu har småfåglarna fått litet pyntat i väntan på vintern o. julen!


 Hjärtanen har fått text.


Både dom stora o. dom små.

 (texten syns dåligt på bilden, men klicka på bilden så syns det bättre) 


 O äntligen har jag fått brödlådorna färdiga, dom har varit på G en god stund!
Den övre är min, den nedre hör hemma hos mamma o. pappa.


(igen syns texten dåligt)

Nu vet ni vad jag har sysslat med idag :)
Det har varit ett sådant höstrusk här idag, så jag har gott kunnat spendera dagen i verkstaden. Otroligt kallt har det oxå varit, jag trodde jag skulle frysa tårna av mej innan jag var färdig.
Nu skall jag leverera brödlådan åt mamsen...kanske man får en kopp rykande hett kaffe där!?

Ha det skönt i höstrusket!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar