fredag 16 mars 2012

Nytt skåp med gammal text!

Det var länge sen ni har fått se några nymålade möbler här på min blogg. Det har varit litet dåligt väder för målande, inte för att jag målar utomhus, men det gäller att ha garagedörren uppe när där inte finns någon annan ventilation.
Nu har jag i alla fall fått ett skåp färdigt!
Det är ett litet sidebord, eller vad vi skall kalla det...
 

 Jag hade som vanligt svårt att bestämma mej för vilken text det skulle få, men det slutade med en som jag använt förut. (Här kan ni se hur det blev sist)


 Hotel de Fleurie, Hotellet av blommor, är ett existerande hotell i Paris, o. adressen dit. Jag vet inget mer om hotellet än att det har ett vackert namn!


 Några fler bilder i olika vinklar.


 Texten i närbild.


Skåpet är till salu ifall nån är intresserad, tag då gärna kontakt med mej via bloggen eller maila mej på vittnottlantligt@hotmail.com.
Har du en egen möbel som du önskar få målad så gör jag även beställningsarbeten.

Det var allt för idag.
Ni skall ha en skön helg!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar