torsdag 3 maj 2012

Luffarslöjd!

 Det är länge sen sist igen!
Tiden bara flyger iväg nu på våren tycker jag...fastän dagarna hela tiden blir längre o. längre, så tycker jag att jag bara får mindre o. mindre gjort av allt som jag skulle vilja göra.

Jag har haft ett långt uppehåll med allt som har med luffarslöjd att göra, men plötsligt så började det klia i fingrarna, o. här nedanför ser ni resultatet.
Det blev krokar med lite hjärtan o. "krusiduller", o. om nån är intresserad så finns det även såna här till salu. Ta i sådana fall kontakt här på bloggen, eller via e-mail vittnottlantligt@hotmail.com.


 Hängarna finns i olika storlekar, även med bara en krok, men dom är lite på hälft ännu, därav ingen sådan bild.


Jag har oxå några måleri projekt på G, bl.a. en hylla med krokar under t.ex. för köket som kommer att bli till salu.
För min egen del håller jag på att fixa upp vårt matsalsbord, o. en träsoffa som skall få stå ute på terrassen, full med mysiga dynor, i sommar.
Det är trevligt att få lite "nytt" o. fräscht till sitt eget hem ibland oxå :)

Ha det så bra tills vi träffas här nästa gång!

Linda

1 kommentar: