onsdag 13 februari 2013

Dags för förändring!

Sjukt länge sen jag bloggat sist, igen en gång.
Det beror på att jag inte hinner få just någonting gjort...planerar jag att jag ska måla eller fixa nånting, ja men då är ju barnen helt inne på andra spår, o som jag skrivit tidigare så är de ändå alltid nummer ett för mej...mina små gryn!
Men...
eftersom jag saknar bloggandet, har jag tänkt att jag för en tid framöver får låta inläggen handla mindre om sånt som jag själv gjort, o mera om...
ja, allt mellan himmel o jord!
 Självklart kommer jag att visa er allt som jag bygger, målar o fixar, men det får nog slinka in mera om allt som hör min vardag till, så att det inte dröjer två månader mellan inläggen i fortsättningen.


Typ så här kommer det alltså att bli i fortsättningen.
Köpte nya påslakan för nån vecka sedan, H&M Home,  o jag måste säga att jag blev överraskad. Dom var mycket finare än jag hade tänkt mej. Jättesköna är dom oxå :)


 Bilden ovan är från vårt sovrum. Jag har själv "designat" o målat väggarna, o oxå gjort den väggfasta sänggaveln. Tavlan har jag köpt i Sverige en gång då jag var med mannen på en arbetsresa, gillar den skarpt.


 Fastlagssöndagen har varit o farit, bullarna likaså :)
Jag gjorde många o bjöd både mamma o pappa o syrrans familj...mums om jag själv får säga! Självklart var det mandelmassa i min, några med hemlagad hallonsylt gjorde jag oxå, till de kinkiga.



 Innehållet i den här påsen har oxå varit o farit. Hemgjort knäckebröd, en riktig höjdare!
Receptet hittar ni här.


Påsen kommer även den från H&M Home...har sett att den finns i vitt oxå, en sån sku jag behöva :)

Ha det så fint alla!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar