måndag 10 juni 2013

Jag gjorde det!

 Jag lyckades faktist slutföra det som jag hade planerat göra idag (som ni läste i förra inlägget), måla hyllkonsolerna o skruva upp hyllorna. O det mina vänner, lyckades jag med även fast solen tittade fram redan mitt på dagen, efter en mulen morgon o förmiddag!



 Den absolut snyggaste modellen på hyllkonsoler om ni frågar mej!


Under den nedre hyllan kommer jag att skruva fast de här fina krokarna, nytillverkade men efter en gammal modell. Jag måste bara kapa själva skruven för den är så lång att den kommer igenom hela hyllplanen.
Jag har köpt dem för en tid sedan från Byggnadsapoteket i Billnäs, o de var faktist inte så väldigt dyra.


 Enkla, men ändå lite speciella!
Dom är jätte starka oxå. Vi har likadana krokar för ytterkläderna i farstun, o dom verkar tåla hur mycket vikt som helst.


 Tack för besöket!

Linda

1 kommentar: