tisdag 16 juli 2013

En glimt från barnens rum!

Ni som läser bloggen regelbundet kommer kanske ihåg att jag i våras skrev att jag håller på o renoverar vårt gamla datarum, som ska bli lekrum åt barnen. Fortfarande är det inte helt färdigt (vem vill stå inne o renovera nu?!), men det är på slutrakan!
Jag funderade länge på hurdant "skrivbord" jag ville ha dit, o länge var jag inne på en pulpet. Det är bara det att dom är så sjukt dyra om man vill ha en riktigt gammal o snygg modell, dessutom är dom ganska svåra att få tag på...o små barnfingrar blir lätt i kläm under locket.
 

I den här lilla pysselhörnan är klämrisken mindre,
men det finns ändå en perfekt plats för förvaring av färgpennor o andra små grejs i den gamla ställningen från Ikea!


Från  barnrum till något helt annat. För en tid sen beställde jag salladstallrikar från Hobby Hall eftersom det är något som jag saknat i mitt kök. Fast jag köpte ett helt dussin (jepp, jag är lite gammalmodig o kör med dussin ännu), så blev jag inte helt ruinerad. Dom råkade faktist vara på rea!

Här ser ni en glimt av tallriken o även min lyxiga lunch idag, laxwrap. Mumsfilibabba!


I love 'em!


Ha det skönt!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar