lördag 31 augusti 2013

Hösten på trappan!

Nu har det blivit höst på trappan.
Skönt på sätt o vis, för mina sommarblommor såg ut just så, som att sommaren är över!

 Jag älskar den gamla rostiga kannan som jag räddade från svärfars soptipp för många år sedan. Nu lade jag faktist märke till att den helt rostat sönder i bottnen, men det gör egentligen ingenting eftersom den endast står där som prydnad.

Det här märket som sitter på kannan gör den helt perfekt tycker jag!


Zinkhinken är nog minst lika härlig, kommer ni ihåg den som jag hittade i skogen?
Otroligt att folk slänger bort saker som kan vara en skatt för en annan!

En skön helg önskar jag er!
Här i Finland firar vi ikväll Forneldarnas natt, o vi har tänkt åka o kolla in ett fyrverkeri kvällen till ära.

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar