torsdag 19 september 2013

Klädförvaring?!

Har haft en period nu som det riktigt sprätter av städiver i mej. Vet inte om det har med hösten att göra eller vad som flugit i mej...det skulle gärna få kännas så här oftare :)
En sak som stör mej så otroligt mycket är använda kläder som inte är smutsiga, men som jag inte heller vill vika in i garderoben bland rentvättade kläder. Vad gör ni med dom? Eller åker dom i tvätten efter en dags användning?

Vi hade tidigare en stor korgstol från Ikea i sovrummet...jag kan säga som så, att man rymdes inte precis att sitta i den.
Den var alltid överfull av kläder, huller om buller, i massor. Därför flyttade jag ut den från sovrummet o tänkte att nu då vi inte har den att slänga kläderna i, då kommer det att bli ordning o reda.
Det ända vi fick ut av det var att kläderna låg i en hög på golvet istället, ännu värre alltså!

Jag gjorde i våras ett enkelt knoppbräde till tamburen, o den har varit suverän till att hänga allt som man inte just då vet vart man ska lägga.


Den har nu fått en "storebror"!
Få se om man kan hålla lite mera koll på kläderna framöver.


Tycker iallafall att den passar såå bra med stjärnorna på väggen!


Registerplåten har jag köpt på loppis för många år sedan. Den har legat gömd i ett skåp sedan dess, men jag visste att jag kommer att få användning för den i något skede. Nu hänger den där med jeansen o tröjan som om den aldrig gjort något annat!

Häng med här på bloggen förresten, jag planerar en liten utlottning inom närmsta framtid, o den vill du vel inte missa !?

Ciao!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar