måndag 16 september 2013

Mycket loppis!

Det har blivit en hel del loppis spring de senaste veckorna. Mest har jag fyndat kläder åt barnen, men faktist oxå några plagg åt mej själv. Dessutom har jag även hittat några riktigt fina inrednings prylar som fått följa med mej hem.

Den här gamla knoppbrädan betalade jag 4 € för på ett loppis i Salo, o jag hatar mej själv litet för att där fanns en liknande men mycket större o jag tyckte då att jag inte behövde den...
Visst gör jag ju det!


Bokstäverna som hänger där köpte jag igår i Oliverin kirppis/Olivian pieni putiikki i Kervo. E för Ellinor, A för Aron, mina älskade små gryn.
Hjärtat har jag gjort själv, o durkslaget är ett loppisfynd.


 Det fina lilla plåtfatet hittade på samma plats som bokstäverna, absolut ett ställe som är värt att besöka om ni har vägarna förbi.
Det är perfekt för att ha ljusen på nu när höstmörkret verkligen börjar tränga sej på.


Jag måste oxå visa er denna ståtliga blomstjälk.
Fick den av en vän som var på besök i förra veckan.
Otroligt fin, o en mycket hållbar snittblomma!


Ha det skönt!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar