fredag 20 december 2013

Min julklapp!

Efter allt slit med julmarknaden bestämde jag mej för att det är dags för belöning.
Jag har drömt om en ljusslinga från Irislights, dom är så himla fina, så nu passade jag på o köpte en julklapp till mej själv. Dom finns ju i många olika färger, men jag valde till slut en vit.
Vitt är ändå alltid vitt!
Passar till allt, o man tröttnar aldrig på den färgen (om det är en färg).


Jag hade tur oxå, för det finns faktiskt en butik här i lilla Ekenäs som säljer Irislights. En liten butik som jag verkligen fått upp ögonen för på sista tiden. DesignWest heter den, o finns oxå som nätbutik om ni vill kolla in sortimentet.
Där finns bland annat märken som GreenGate o Tine K Home, en massa fina saker alltså. O kundbetjäning i toppklass!
Har du ännu julklappar oköpta (som jag har), så hittar du garanterat något där.


Min slinga hänger nu på det gamla hörnskåpet som jag fixade upp för några år sedan.


Härlig mysbelysning.


De söta ljuslyktorna från Tine K Home var tänkta som julklapp, men jag får nog köpa ett set till för dessa stannar hos oss :)


Idag har jag gjort färdigt de sista granrisbockarna som jag haft beställning på, så nu kan jag snart börja njuta av att det blir jul.


Ha en skön fredag!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar