onsdag 5 februari 2014

A hint of spring!

Har ni haft den känslan redan? Jag hade den senast i morse.
Det är vår i luften!

 Vårt vardagsrum


Ett skåp som jag rustat upp

Mannens morfars gungstol o en fiffig fotpall, en trälåda med ett täcke i

Finns det något som ger mera vårkänsla än blomlökar?
 

Även om solen har lyst med sin frånvaro en tid igen så börjar det kännas bättre. Man börjar se en ände på detta mörker vi levt i några månader nu, o dagarna börjar sakta men säkert bli längre o längre.
Detta märkte jag speciellt bra av idag, det var så otroligt ljust inne även fast det var riktigt mulet ute.

Jag längtar till våren, men ändå hoppas jag nog att vintern stannar en tid till.
Jag har ju faktiskt inte ännu hunnit ut i skidspåret denna säsong, något som jag verkligen älskar. I smyg har jag en dröm om att skida Vasaloppet, få se om det någonsin blir av.

Nu skall jag krypa upp i soffan o mysa en stund.
Mysig kväll till er oxå!

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar