fredag 18 april 2014

Glad Påsk!

Grönt på vår trappa...








Äntligen är påsken här med långledighet.
Igår kunde jag inte längre motstå de söta violerna. Dom skrek mitt namn när jag gick förbi dem i affären, så ett litet gäng fick följa med mej hem. Ljuvliga blommor!
Vi har inga stora planer för påskhelgen i år. Idag hjälper vi mannens syster med lite sågarbete och röjning på gården, sen var det visst tal om bastu...vågar jag ta baddräkten med, dom bor ju precis vid vattnet?!
På söndag har vi kalas både för mej och mannen som fyllde trettio i går.
Resten av helgen går till att sitta i solen och äta påskägg. Peta lite i jorden kanske. Och barnen vill ju klä ut sej till påskgummor :)

En härlig och solig påsk önskar jag er alla läsare!

Linda

1 kommentar:

  1. Nog får påskgummorna komma här via också imorgon, om dom vågar :)

    SvaraRadera