söndag 30 november 2014

Första advent och marknadshälsningar

Det första ljuset lyser, det första i min rad, jag ser den lilla lågan och känner mig så glad, nu vet jag riktigt säkert att julen ska komma.












Igår gick Billnäs julmarknad av stapeln. Jag hade tänkt att jag skulle få in ett inlägg via mobilen på plats, men så långt räckte inte min teckniska begåvning. Tyvärr så räckte inte heller minnet så långt att jag fick med mej kameran, så ni får nöja er med några foton jag tog med mobilen.
Betydligt fler besökare hade vi hoppats på, men vädret var inte det bästa, snö och slask. Många stannade nog hemma just därför och på  grund av platsen, en manege ute på en lerig hästgård. Med tanke på det låga antalet besökare hade vi nog en riktigt hyfsad försäljning ändå. Nu får vi börja samla oss inför Ekenäs gammaldags julmarknad som går av stapeln 12-13 december. Hoppas vi ses där!

Ha en mysig första adventkväll!

♥ 

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar